Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 20 april 2012

Jag fick en bok i födelsedagspresent. Har kommit några sidor in i boken, och den är bra, om än lite... näe, äcklig är fel ord, men typ... Försökte läsa när jag gick och la mig igår, men jag hann inte särskilt långt innan bokstäverna lixom flöt ihop... ;)

Barnen är som vanligt uppe före skammen... Det blir tidigare och tidigare... Och när Astrid vaknar så är det ju full fart på en gång. Inte ligga och mysa, eller sätta sig och se en film och bara ta det lungt en stund. Nä, hon går i gång i 100 knyck, och vill man inte som hon, blir hon så klart arg. Vilket gör att Alfons (som gärna myser fram till lunch) blir arg och höjer ljudet på tv:n till max, vilket resulterar i ett väldigt oljud här. Och jag vaknar med huvudvärkt för jag vet inte vilken dag i ordningen... *suck* Men det är en hanterbar skallebang, tre piller, frukost och att kisa med ögonen underlättar.
Astrid är inne i en period då hon letar bråk... får hon inte som hon vill blir hon arg och skriker, får hon som hon vill ändrar hon sig så att det ändå blir fel...

Jaja, god morgon på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)