Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 27 april 2012

*haha* Rebecca, jag vet inte hur jag ska tolka det, är det mig han är lik? Och är det just på den bilden du avgör det... då jag känner mig upphängd och nedsläppt?? ;) Men jag tackar!! :)

Imorse låg vi i sängen till åtta!!!!!!!!! Arvid somnade om efter vaken passet där vid sex-tiden. Astrid kom och la sig hos mig då, och hon somnade oxå om. En stund efter sju vaknade hon igen, och då låg vi och pratade och myste och lät pojkarna sova vidare. Sådana mornar vill vi ha fler av! :)

Vi har varit till "Black tarn" idag. Blev bjudna på lunch och mellis. Barnen lekte både ute och inne. Och när det blev dax att städa bort tog vi fram "städkorten" som jag blev introducerad för igår! Superbra tips! Jag ska göra riktiga!!!! :) När vi for dit på förmiddn körde vi över Istermyrliden, det var ett MYCKET osmart val. Vägen var gräslig. Geggig, lerig, spårig... Jag kom att tänka på i vintras när jag körde hem därifrån en kväll, då det var snökaos och man inte såg framersti bilen, jag tar hellre det föret igen, än hur det var idag... *huvva*

Grillat till middag, mums.

Arvid fick ju sprutor igår, en i varje ben. Idag har vänsterben börjat reagera på det. Stort som en femkrona, alldeles illrött, varmt och hårt är det på låret. Han har inte klagat särskilt mycket idag, men nu ikväll har det varit lite mer ledsamt, så han har fått en alvedon. Nu hoppas jag att han ska sova gott! :)

1 kommentar:

  1. Fick ju uppleva er byaväg igår (fredag) och ja den är verklgen inte kul. När mor och jag skulle sticka till Lövånger en snabbis så försökte en traktorförare skrapa till hålen med skopan och fylla med några gruskorn, snacka om konstgjord andning.

    Hoppas ni sov gott inatt trots ömma ben, och vaknat pigga och nytra till den här UNDERBARA soliga lördagsmorgonen!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)