Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 18 april 2012

Alltid retar det nån... ;)

Snön har vräkt ned i natt. Och det kommer än. Jag tycker att detär mysigt, och alltid retar det nån!! :P Barnen har börjat vakna på tok för tidigt. De är påklädda långt före klädracet är på tv... *suck* Mamman vill sova. Jag ligger minus på sömnkontot, men att ta igen förlorad sömn då Alfons och Astrid är på förskolan, det förmår jag mig inte göra. Då finns det så mycket annat att göra...

Imorse hade vi som alla andra en hel del skottning innan vi kom oss till bilen. Sen körde vi fast... Som tur var kom just farbror S med traktorn, han skottade och drog lös oss. Sen var det lixom en chansning resten av vägen. Lite "jag-hoppas-att-det-inte-kommer-nån-bil"- chansning. Några fler fastkörningar hann vi med innan vi nådde bureå oxå, men de tog vi oss lös från själva! :)


3 kommentarer:

  1. Snön retar verkligen mig ;) Jag blir på dåligt humör direkt jag ser den. Och vad hjälper det? Det blir inte mindre snö för det! //Emma

    SvaraRadera
  2. Vad fin bloggen är nu förresten! //Emma

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :)
    Nä, du har rätt, det hjälper inte att bli arg, det är bara att gilla läget! :P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)