Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 13 april 2012

"Hör du vad jag säger???" Är något jag ofta frågar mina barn. Ibland (oftast) för att de inte GÖR som jag säger... och ibland för att jag nästan inte själv hörde vad jag sa... För jag pratar fort, jag vet att jag gör det. Ibland lixom snubblar jag på orden, och jag blir förvånad över att de verkligen har hört vad jag har sagt. Men jag antar att de har lärt sig. Jag vet inte varför jag pratar fort, det bara blir så. Jag måste lära mig att prata lågsammare... Men det är inte så lätt. På jobbets läsecirkel är det en kvinna som läser för de gamla, och hon pratar såååå sakta... Man hinner lixom tänka färdigt hennes mening innan hon nästan inte ens har påbörjat den, det går verkligen jättesakta... Nåt mellanting vore ju nåt att satsa på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)