Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 21 april 2012

Vi var bortbjudna på middag idag! Så lyxigt och SÅ gott!! :) Och trevligt såklart! Jag tog med mig några macrones, och jag var såklart "tvungen" att göra en låda att ha dem i. Så kul att få pyssla lite! Astrid hjälpte mig, verkligen tålamodsprövande, men hon tycker att det är så roligt! Vi fick dock bara ett litet hörn av köksbordet att hålla till på, då grabbarna byggde lego på resten av bordet. (Alfons har tjatat i ett halvårs tid om att bygga ihop brandstationslegot, men han har ju ingen stans att ha det... men nu vart det iaf ihopbyggt, och Alfons var överlycklig!!)
Iaf, jag fantiserade iväg om att ha ett eget pysselställe, kanske i garaget, eller snickarboa... Men Robban påstår att det är "hans", jag fick ta sommarböninga isåfall... :)

2 kommentarer:

  1. Ett pysselställt måste du ju ordna :) Det är toppen! /Emma

    SvaraRadera
  2. Oj, pysselställe menar jag ju! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)