Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 8 maj 2012

Årets första cykeltur är nu avklarad för min del. Efter middan tog Robban fram min fina cykel och servade den! :) Det gick ändå fruktansvärt tungt... Fast det kan ju berott på att jag for på en nygrusad väg (näe, självklart inte "våran" väg ;P) Dryga milen blev det och tjurskallen cyklade hela vägen, inga avhopp för att gå i backarna inte... Men som sagt, det var sjuuukt jobbigt!

Ifjol sommar tror jag att jag bara cyklade en gång, det var fram och tillbaka till mor och far, och efter den cykelturen satte jag mig på bron och grinade... Men då var jag ju gravid och hade besvär av foglossingarna. Sommaren före det cyklade jag en hyffsat lång runda (nästan) varje dag och njöt av vartenda tramp... det var tider det... Men jag ska komma dit igen!!! Det har jag bestämt mig för! :)

När jag hoppade av cykeln uppe vid postlådan nu ikväll så bar benen mig nästan inte. Jag kommer att ha gräslig träningsvärk imorgon, ben och rumpa gissar jag på... Men det är det värt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)