Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 21 maj 2012

Efter att jag skjutsat in barnen till förskolan imorse så for jag hem igen och bäddade ned en sjuk liten Arvid. Hans förkylning verkar inte vilja bli bättre. Jag har oxå drattat dit...
Medans han sov (ja, han sover än...) så gick jag upp och städade efter gubbarna som byggt i helgen, och spacklade lite fönster.

Jag skulle ha varit till stan... Jag tänkte det hela förra veckan, men jag ideés aldrig... Nu har jag buntat ihop en massa ärenden som skulle ha varit gjorda, men det kändes inge roligt att fara iväg... så det blev inte idag heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)