Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 27 maj 2012

Övriga sover sen länge. På min "Må-bra-runda" lyssnade jag för en gångs skull på P4, där sändningen av eurovisionsonkontest sändes. När jag kom hem slumrade Robban till nån film, så jag bytte till svt1 för att se musiktävlingen. Inget jag brukar göra... Men nu har jag ju sett så pass länge, att det är lika bra att sitta uppe en stund till för att se vem som vinner. Ser ut att bli Sverige! :)

I helgen har jag sjungit på en visa som vi fick lära oss i mellanstadiet. Barnen tycker att den är jätterolig, och jag kan inte förstå varför vi fick lära oss den i skolan?? Kommer ni ihåg den??

"Jag kysste min första kille, jag tror jag var nio
och fastän han inte ville så klämde jag åt.
Jag tror att han hette Ville, det var på en bio
först vidgades hans pupiller sen brast han i gråt.
Jag lovade honom Tarzan och mjölkchokladkaka
istället så fick han gnaga på min gula tand!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)