Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 23 maj 2012

Kålpudding och brunsås till middag. Blev köttfärs över så jag gjorde några biffar som kan vara bra att hitta i frysen nån gång oxå. Jag följer en matblogg där det ofta används "Tonys krydda". Jag hittade den på ICA Maxi, och jag måste verkligen slå ett slag för den! Jag tycker att den är jättegod! Och praktisk!Jag kryddade biffsmeten med den, och de blev jättegoda! Att ha den på varma mackor är oxå en succé! Den är typ som örtsalt, fast starkare... Prova den! :)

Har cyklat rundan ikväll igen ("Tre-byar-runt") Den här gången tog jag Bäckhejda först, och jo, det är mer nedför den vägen! Men det var ändå heljobbigt. Benen kändes som gelé efter nån kilometer bara... Skulle vara intressant att veta hur långt det är runt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)