Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 18 maj 2012

Wohoo!! Idag har Robban och farfar sjåat uppe!! :)

Just efter åtta imorse så stegade jag in på coop. Jag och en bunt pensionärer! :) Men det var skönt att handla när det inte var så mycket folk där. Handlade för 1441:- och tycker att jag fick så sjuuuukt mycket varor för det! Vilken härlig känsla! Ibland handlar man för 500 och får med sig en plastkasse med varor hem bara som inte räcker särskilt långt... Men idag var det bra handling! :)

Alfons var bjuden på kalas idag, på LEOs. Som han har längtat!! Astrid ville ju såklart oxå dit, så vi for allihop och medans Alfons var på kalas i ett av rummen och åt middag och glass, så åt vi middag i resturangen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)