Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 29 maj 2012

Idag var det äntligen min tur att klippas! Tanten bredvid mig som kostade på sig både färgning och klippning hade minsann talets gåva... Hon pratade med sin frisör men det gick lixom inte undvika att höra vad hon pratade om, Hon torkade minsann sin hund i stjärten när han hade varit ute och bajsat, då blötte hon ett papper och torkade rent, det var så otrevligt annars när den hade diarré och drog sig efter mattorna... Jag och min frisör kunde inte hålla oss för skratt. Hennes frisör gjorde det jättebra... *haha* :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)