Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 2 maj 2012

Under kvällens promenad stötte jag på fyra rådjur och två rävar. Den ena räven sprang iväg fort som rackarns. Den andra räven tycker jag gott kunde ha visat lite mer respekt för mig. Den sprang en bit efter vägen, stannade upp, tittade på mig och väntade in mig, när jag var en bit ifrån gjorde den samma sak igen... Ja, lite rädd vart jag nog. Jag vet hur man ska göra om man möter en björn, men hur i hundan ska jag göra om en räv ser mig som sin nästa måltid...?

1 kommentar:

  1. Berätta...vad gör du om du möter en björn? Alla har olika teorier, och jag är lika rädd varje gång jag är ute i hjortronskogen! //Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)