Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 28 maj 2012






Mina hårfagra barn! ;)

Idag har vi haft främmande hela dagen!! :) På förmiddagen kom Therese och tjejerna, de stannade och åt lunch med oss. Så trevligt att få surra med dig kära svägerska!! :)

På eftermiddan kom Emma och tjejerna. De stannade och åt middag med oss! :) Barnen har lekt och jag har fått sköta lilla Matilda. Så liten och så fin!!!! Så trevligt surr och sällskap har vi haft hela dagen!! Lyxigt värre!!! :)

När barnen var isäng gav jag mig ut på en promenad, men det går inte... det gör för ont i foten... :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)