Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 21 maj 2012

För två år sedan då jag var flitig och cyklade sträckan Kåsböle-Nedre Bäck-Bäckhejda så vet jag att jag hade en tanke med att jag cyklade just det hållet och inte Bäckhejda först...
Jag har cyklat det nu ikväll igen med det i bakhuvudet... Men jag kan för mitt liv INTE komma ihåg varför?????????????????????? Det var ju tamejtusan uppför nästan hela tiden! Eller iaf kändes det så. Det var sjukt jobbigt, men jag trampade mig igenom hela sträckan. Och när jag klev av cykeln här ute så kände jag mig så som "Zeb Macahan" ser ut att gå... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)