Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 16 maj 2012

I natt har vi haft en febrig liten kille i sängen. Stekhet... Stackars liten. Jag har vaggat och vaggat och tröstat och burit honom i natt.

Alfons och Astrid är på fösrkolan. Storebror kom och hämtade dem så jag slapp köra in dem! :) Och då kunde Robban ta min bil idag oxå.

Nu har Arvid somnat i Astrids säng, då ska jag passa på å hänga tvätten och stöka lite innan jag sätter mig igen! ;)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Stackars lillebror och stackars hans mamma som fått trösta hela natten, hoppas att ni får en lugnare natt nu o att febern ger sig. Skönt med en röd dag i morrn då kanske ni är två om
    att vagga o trösta!!! Kram KMe

    SvaraRadera
  2. Näe, inte är det så synd om mamman inte, sova får man väl göra när man blir gammal! ;)
    Han blev feberfri igår så natten har varit ungefär som vanligt! :)
    Ha det så trevligt och ät gott ikväll!!! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)