Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 30 maj 2012

Ingen orm ikväll!! :) Ikväll hade jag tidspress på mig på cykelrundan. "Body och proof" är ju ikväll och jag ville hinna hem före det började, det gjorde jag inte... 57 minuter tog det... Jaja, under timmen iaf! :P

Idag har Alfons varit på skolan och ätit på "matan". Det hade gått jättebra! :)

Imorgon är det torsdag och vi är som vanligt hemma och utan bil... Så har ni inget att göra är ni välkomna att hålla oss sällskap! Kan kanske leta fram en torrskorpa att bjussa på oxå... ;)

2 kommentarer:

  1. Länge leve matan! Tydligen är det mest i Bureå som man säger så, folk från t.ex. stan, Boliden, Kåge och Btk kallar den mest matsalen.
    Trista typer.

    SvaraRadera
  2. *haha* Ja verkligen!
    Matsalen... så långt ord, onödigt långt när man kort och gott kan säga matan! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)