Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 1 maj 2012

I helgen har vi hunnit med tre firanden! Som sagt, april är en fullspäckad månad för oss med kalas! :)

Igår var det Valborgsmässoafton. Åt gott hos storebror innan vi promenixade ned till Byagården där firandet hölls. Som vanligt fanns där en stor vattenpöl att springa i. Jag hade glömt mina galonisar hemma, så det blev bara barnen som fick springa i den! ;) Och fast att de stundvis låg i pölen, så var de inte särskilt blöta när vi kom hem.

Idag bjöd vi hit mor och far på middag. Trevligt som alltid! :)

Ingen av barnen ville somna ikväll. Jag la dem innan jag tog mig en kvällspromenad. När jag kom hem var de fortfarande vakna (lugn, lugn, jag lämnade dem inte själva hemma, Robban var faktiskt för en gångs skull hemma ikväll ;)) Men efter lite tjaffs, och vatten, lite tjaffs och toabesök, lite tjaffs och omstoppning, och lite tjaffs och nästintill hot, så somnade Alfons och Astrid. Arvid verkar vara för liten för att förstå "hot"... Han fick jag istället bära, och bära och bära...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)