Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 7 maj 2012

I lördags var det 30-års fest för svägerskan. Jag fick äran att stå för efterrätten. Det skulle gärna följa färgtemat, som var orange och rosa. Jag lyckades hyffsat va?? :) Det var en jättetrevlig fest med gott att äta, trevliga partyprissor/ar och lagom med lek! :)

Måndag- fredag förra veckan hade jag "sockerfria" dagar. I lördags blev det en från ovanstående bild... Men i veckan börjar jag om, inget socker! :)

2 kommentarer:

  1. "Hyfsat" är väl ändå för klent beröm,
    SUPERBT passar bättre!!! Lyllos de som fick
    smaka! Vad du är duktig som kör "sockerfritt"
    men du har ju en stark förebild i din mor!
    Kram KMe

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)