Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 maj 2012


Kvällens cykltur bar av till Kroknäs. Det är sjuuuuukt långa uppförsbackar dit! Mycket behagligare att cykla hem! ;) När jag kom hem mötte jag Robban i dörren som for iväg. Jag la barnen att sova, och sen satte jag mig här och dega... Alfons har lekt jättemmycket och jättebra med lego idag. Och jag har lovat honom att inte plocka ihop det... Det stör mig där det ligger utspritt på golvet... kanske att jag kan fösa ihop det i en liten mer koncentrerad hög bara...? näe, jag har lovat att låta det vara, så jag får försöka blunda för det... kanske bara snegla lite och... näe... ;)

Arvid sover här i soffan bredvid mig. Tryggt. Mysigt.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)