Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 28 februari 2009

30- årskalas!

Ikväll har vi firat min storebror Tobias som blir 30 år idag!! :) Det bjöds på mat och jag hade ju gjort en tårta till honom. Paket öppnades och ballonger smälldes. Hela familjen var där och det har varit jätte trevligt!! Barnen har busat och man har nästan inte märkt av dem! (?)
Nu har jag försökt knepa och få ordning på alla de traderaauktioner som jag hade som gick ut igår... det blir mycket jobb, men pengarna är ju så välkomna! =P
Ska försöka ta mina tre sovande familjemedlemmar upp till sovtummet nu...
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)