Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 februari 2009

Ny blogg!

Då jag inte var riktigt nöjd med hur min andra blogg fungerade, så provar jag denna istället! Man ska inte vara feg för att förnya sig! ;) Så vi får väl se hur den här kommer att funka!!
Alfons vaknade för ett tag sen och var jätteledsen. Det var länge sedan har gjorde det. Men tillslut med lite välling, mys, pussar, och "Petter"-läsning så lugnade han sig och somnade om.
Jag siter uppe vid den gamla datorn nu för att kunna ha tillgång till alla bilder vi har. Riktigt mysigt att sitta här i alkoven och höra hur de andra tre sover här intill!!
Lägger in en gammal bild på barnen bara för att lära mig hur man gör!!
Ovan här är adressen till den gamla bloggen!
Nej, nu är det dax även för mig att krypa till sängs!!
Sov så gott, vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)