Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 6 februari 2009

slut stöm i tangentbordet...

Eftersom jag sitter uppe och skriver ikväll, vid ett tangentbord där man måste kämpa för att få dit vissa bokstäver, så blir det inget långt inlägg ikväll! Vi for ill storebror Peter och hälsade på på förmiddagen, blev bjudna på lasange. *mums* Alfons och Esther lekte, Robert hjälpte Peter att flytta bokhyllor och jag fick mysa med de små lite! :) Ringde vårdcentralen i morse angående Astrid hosta, det låter som om lungorna är på väg ut. Fick Mollipect utskrivet, så vi hämtade ut det oxå! I kväll har vi varit hos mamma och pappa. Tobias var oxå hemma =) Där bjöds det på fika och trevlig pratstund!!! Alfons har fått sitt första egna Bamse-lypsyl idag; det är redan slut!! :P Nu är det dax att gå och lägga sig, ni ANAR inte hur lång tid det har tagit att skriva detta... :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)