Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 9 februari 2009

Host, host host... så har natten för Astrid varit. Tack och lov för att Alfons inte är så lättväckt! När klockan var 02.30 hade jag inte fått en blund, men sen fick jag nog sova en halvtimme per timme. Men det är min stackars lilltjej som det är synd om! På morgonsidan sovde hon bättre och vi fick ligga fram emot 9, då tyckte Alfons att vi skulle gå ner, då hade han suttit och läst skotertidning ett bra tag. Hon har kräkts slem idag, så nu kan man ju hoppas att det börjar släppa...
Idag är ju min och barnens dag. Vi sett både "Pippi" och "Emil" och ätit lunch i soffan! :0 Haft jättemysigt! Det brinner i järnspisen och vi har städat i kylskåpet. Hittade en mjölkliter som gick ut den 30/12... nä, jag har sett den länge, men gruvat mig för att he bort den... 4 st ölburkar som var stenhårda... skojar du att det sprutade när man öppnade dem! Som tur var var jag förberedd och allt hamnade i slasken! =)
Barnen sover nu, Alfons somnade i mitt knä medans vi satt och tittade på Astrid som låg i "mumindalen" och pratade med "Lilla My", myyyyysigt!!!
Det är jättevackert ute idag, men dock kallt, så vi har inte varit ut...
Nu måste jag gå och hänga en tvätt. Det känns som jag inte gör annat än att tvätta. Tänk att ett barn till kan göra så mycket mer tvätt! ;P Men det är ju iockförsig ett barn som kräks hyffsat mycket oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)