Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 10 februari 2009

doktorn

Ringde vårdcentralen nu på morgonen igen. Nu har ju Astrid fått medicin sen i fredags och är inte mycket bättre. Så vi skulle få komma till doktorn i eftermiddag... känns bra, hon är ju så liten...!
Astrid ligger och försöker sova, och gissa vad jag ska göra? Hänga en tvätt!! *hihihihi* Såg på programmet "familjen Annorlunda" där det var en familj som hade åtta barn, de tvättade 4 maskiner per dag, jag har två barn, och tvättar 2 maskiner per dag...!
Av någon anledning så kommer inte mellanrummen med i bloggen. Det blir så fint här, uppdelat i "stycken", men inte i bloggen...?
Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)