Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 4 februari 2009

pysslat

Idag har jag gjort något som verkligen är en favoritsyssla, men som jag gör alldeles för sällan. Jag har pysslat i hop ett kort. Kan lägga ut en bild på det senare, då mottagaren har fått det, blev riktigt nöjd! :) Kanske att det blir så sällan för att jag måste plocka fram och bort det varje gång...
Varma mackor till lunch/mellis...
Varit ute och dragit pulkan, gick till grannen Nancy med Alfons trasiga overall som hon ska byta dragkedja på! Fick oss en trevlig pratstund! :)
Mamma och pappa bjöd på middag idag, till efterrätt gjode vi en morotskaka i mammas nya siliconform, 8 minuter i micron, den blev jättegod!!!
Barnen sover och vi sitter framför tv: och ser egentligen ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)