Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 februari 2009

Stökat och städat hela förmiddagen, ska ju få främmen ikväll! :) Natten har varit ganska bra, bara två ordentliga hostattacker från minstingen i familjen! Jag har fått låna den tredje boken i "Tara"-serien av mamma. Jag påbörjade den igår och den är ju så bra!!!! I eftermiddag så ska vi fara och hälsa på min mormor, hon har ju nyflytta och det ska bli jättekul att se hur hon har det nu!! Ja, visst Therese skulle det va kul om man kunde virka och göra sånna fina som Jossan har gjort! Men jag tror inte att jag kommer att ha nån större framgång, kanske måste ta privatlektioner av henne...! ;P Är många som sagt att det inte går att lämna kommentarer, så vi exprimenterade lite igår, och om man lämnar kommentar som "anonym" så går det. Men då får ni ju gärna skriva vem det är ifrån oxå, annars kommer jag ju att få fnatt att försöka lista ut det!!! *fniss* Nu ska vi stoppa någonting i magarna och sen hämta storebror! =0)

1 kommentar:

  1. skulle kanske virka sådana ugnslappar som man tar ut varma saker ur ugnen , kanske svarta och gula :)


    gissa vem ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)