Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 5 februari 2009

rossel rossel

Här mamma är en bild till dig!! ;)
Glömde berätta igår att jag har tagit tag i kampen "få i Astrid riktig mat" igen. Hon fick potatis två gånger igår, och nu verkar hon faktiskt tycka att det är hyffsat gott. Allt försvinner då!
Natten till idag har varit hostig, rosslig och sömnlös för Astrid... nä, nog har hon sovit, men vaknat stup i kvarten med hosta. Ska hon aldrig bli kvitt den!? Jag försöker ge henne vatten för att lösa upp slemmet, men vet inte om det verkar funka...
Jag tror att jag ska ta och lägga mig en stund nu, om hon somnar om, och försöka få igen lite krafter... Vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på idag... har länge tänkt att jag skulle ha bakat kubbar... vi får se... kanske gör det efter jag har hämtat Alfons, så vi har nåt att göra! Iockförsig har vi ju fått lite pysselgrejer oxå som vi skulle kunna sätta oss med...
Robert och Alfons har farit iväg på dagis/jobb.
Det snöar och blåser rätt så mycket, pappa hade hört att det skulle komma 40 cm snö idag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)