Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 15 februari 2009

mleodifestivalen

Igår kväll var vi till Mikaels och såg Melodifestivalen. Mycket trevligt, blev bjudna på grönsaksdipp, *mums*. Barnen hade popcornmys och var faktiskt riktigt vänner! ;) Nattrapport: Astrid har hostat och gråtit några gånger, Alfons har haft drygt 39 grader i feber... Så vi är alla lite trötta idag, det blir nog en lugn mysdag i dag oxå... =) Fast det är mycket som skulle ha varit gjort:
  • sätta upp rumsgardiner (ja, nu får de gamla komma upp iaf...)
  • ställa iordning i vitrinskåpet
  • städa ur skrubben uppe i Alfons rum
  • rensa och sortera bland kartongerna i sovrummet
  • rengöra badkaret
  • skotta
  • och en massa mer som jag inte kommer på nu bara för att jag skulle skriva hur mycket vi har att göra... *fniss*

Det går så fort med Astrids utveckling nu, man hinner inte med... Igår visade hon att hon kan sitta själv en liten stund, och kan sätta sig själv från halvliggande! Alfons tycker hon är mycket roligare nu. När hon sitter i gåstolen skjuter han runt henne, stannar och leker gärna i deras lekrum, han blir så nöjd att leka där bara nån är i samma rum, och Astrid klagar inte! :P

Nej, nu är det dax för blöjbyte på båda barnen, sen må vi ta och försöka bocka av EN av punkterna iaf... =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)