Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 5 februari 2009

inte sova...

Näe... det blev inget sova för mig. Astrid somnade och har sovit hela förmiddan. Jag hade inte ro att ligga, eller oxå var jag inte så trött som jag trodde... Jag ställde mig och bakade kubbar, och när ugnen lix var varm, så blev de nå småkakor oxå... Tvättat och hängt två "maskiner" och försökt få undan lite...
Det vräker fortfarande ner snö ute, ska försöka komma mig iväg i god tid så jag inte blir sen till förskolan och hämta Alfons.
Kvällens planer blev inställda, så nu vet jag inte vad vi ska ta och hitta på... frysen är full... nån som är sugen på fika... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)