Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 10 februari 2009

Makaronpudding :)

Hämtade Alfons och for och lämnade honom hos mamma, sen vidare till dr Eva, fick en ny medicin utskriven som jag kunde hämta ut direkt, men tror ni att Bureå apotek hade den hemma? Nej, inte då... så vi får vänta till imorgon efter kl fyra...
Blev kvar hos mamma och pappa och blev bjudna på makaronpudding. :)
Alfons fick åka traktor med morfar och skottade både här hemma och hos dem. Jag fick låna en virknål av mamma så jag har suttit och försökt lära mig virka... :/
Förstår att det kan vara lite förvirrande att jag skriver mamma och pappa i bland och mormor och morfar ibland... det är förvirrande för mig oxå! Men jag tror att jag skriver mamma när det är om mig, och mormor om det är om barnen... ?

2 kommentarer:

  1. Måste prova om det går att skriva kommentarer...

    SvaraRadera
  2. Men kolla, det går!
    Va duktig du är som börjar med virkning också, du är så händig. Då kan jag se fram emot fler bakverk snart då ;-)

    K R A M, Therese

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)