Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 26 februari 2009

gäv lef!!! <---

Har tvättat upp babysittertyget, det var otroligt svårt att ta av, och det var inte lättare att få på. Men efter mycket slit, svett och nästan tårar, så var det på igen... men FEL väg... på nåt sätt lyckades jag ha ställningen upp och ner... Så det är bara att göra om det, men det får bli ett senare projekt!! Astrids vagga har blivit hämtad idag och är på väg till "nästa bebis", så nu har hon ingenting att sova i... får försöka fixa det ikväll.... Nu ska vi ta och vispa ihop lite våffelsmet!! (fattar ni rubriken!!?? tycker att jag var mycket fyndig!! *fniss*

2 kommentarer:

  1. Jag fattade rubrik före Mikael! *hihi* Det var mkt fyndigt. Vilken fin bakgrund du har skaffat dig!=)
    Jag försökte skriva ett inlägg tidigare i veckan men blev utslängd HELA tiden. Skulle i alla fall bara tacka för det fina videoklippet, det var mkt roligt att se!
    T A C K!

    Ska bli kul att träffas i morgon!
    Ha en bra kväll.
    K R A M från Therese

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det blev ju lite roligare med en bakgrund!! Ja, det ska bli kul att kalasa imorgon me allihopa!!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)