Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 februari 2009

"förskoleolycka"

Såhär såg Alfons ut när jag hämtade honom från förskolan (ja, det heter ju faktiskt så!) Jag vet inte riktigt vad som hänt, de hade varit ute och åkt madrass tror jag. Tror att han har bitit sig i kinden, men jag får inte se i munnen...
Vi har bakat te-kakor idag, de blev riktigt lyckade den här gången! :) Alfons (st)hjälpte till riktigt bra!! ;) Tog fram en älgstek och gjorde en gryta, även den blev riktigt lyckad!
Fick trevligt snabbfrämmande av farfar och Lena efter middan. Alfons vet inte hur han ska hinna visa alla leksaker, och Astrid ville inte alls visa att hon lärt sig att vända sig! ;P
Spa-kväll! Barnen har badat och fått naglarna klippta. (ser ni tillstymmelsen till lockar i hans hår!? :))När man har spolat ca 20 cm varmvatten i badkaret, så finns det inget varmvatten kvar sen. Så Robert som skulle diska bort i köket fick en bra ursäkt för att stekpannan inte blev diskad! ;) Nu sover barnen, vi har tänt lite ljus och jag tror att vi ska ta och kvällsfika lite te-kakor!! =0)
Det var inte lätt att fånga hennes vändning på kameran!! =)
(Astrid blr 5 månader idag!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)