Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 februari 2009

ingen snabbhandling...

Näää... jag kan inte lista ut vem som vill ha pannlappar... och SVARTA och GULA dessutom... ;P *hihihi* Att fara någonstans med Alfons direkt efter dagis är ingen bra idé! Han är så på gasen att han inte vet vars han ska ta vägen. Slut är han ju dessutom. Men vi for iaf till gammelmormor och det var jätetrevligt. En mycket fin lägenhet!! Fikade och surrade en stund. Jag skulle springa in på konsum och snabbhandla, barnen fick sitta kvar i bilen, men hallå!!! Snabbhandla på konsum?? Det var ju inte en grej som var där den brukar vara!! Ombyggnation pågår!! Lång kö inne på apoteket så jag var tvungen att hämta barnen (Astrid skrek) och de fick följa med in och snällt stå i kön... det gick jättebra!! Robert har följt pappa och Mikael till Burträsk och tittat på en skoter till Tobias, där var det -25 grader... Robert drog nitlotten och fick provköra! :P Jag och barnen har haft besök av Emma och Ester. Alfons och Ester har busat på jättebra, och när de for hem somnade han som en klubbad säl... :) Sov gott, mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)