Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 21 februari 2009

Peppar, peppar...

...törs nästan inte säga det, men än så länge har jag och barnen klarat oss från magsjukan. Men jag känner mig inte alls säker än... Vi har gått en snabbis på Burträskmarknaden idag, och då menar jag snabbis! Tycker faktiskt att det fanns ganska mycket i år... men jag hann ju inte se så mycket... Robert och Alfons la sig och sova när vi komme hem. Jag och Astrid tjollrade på ett tag och sen satte jag mig och gjorde klart postlådan. En farbror till pappa ska ha den! Vart sådär... :/ Flygande Jacob till middag, och till det serverades idag Coca cola! Det tillhör inte vanligheten att det finns hemma. Och det är ju inte heller speciellt gott. Jag förknippar coca cola med magsjuka. Det var typ då vi fick det hemma som barn. Vet inte om man kan dricka det i förebyggande syfte för att slippa magsjukan, men om det funkar, så kan det vara värt att dricka lite av den... Alfons har ätit upp sitt sista godis från igår, och snacka om att hamna i en SOCKERCHOCK!!! Han har varit så speedad att vi bara har skrattat åt honom, sprungit, hoppat, snurrat och allmänt busig!!Vi har haft jätteroligt, men Robert säger att han inte ska få nå mer godis på en månad!! =P Det här var ju typ första gången han har fått en egen påse... Nu sjunger Molly om stjärnorna på svt1, ska försöka lyssna på resten av låtarna!! Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)