Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 februari 2009

det är svårt att komma på en bra rubrik...

Har gjort ett försök att få nåt fint kort på dem tillsammans idag... gick väl sådär! ;)
Idag har vi limmat ihop lite köksstolar, det var verkligen välbehövligt! Men jag garanterar inte att de håller att sitta på ändå!! ;P Alfons och Astrid har haft koja under torkställningen, vi har hållit igång elden i järnspisen hela dagen, och stökat på med diverse. Dagarna går igentligen ganska fort!! Hinner inte med allt man har tänkt, det är tur att det kommer en dag imorgon oxå!!
Alfons ska få vara hemma från dagis imorgon. han har hosta och snorar. Dessutom går det både magsjuka och scharlakansfeber på dagis, och det klarar vi oss jättebra utan!!
En snabb visit från mamma har vi haft oxå. =) Hon komme in med posten åt oss. Det är svårt att tajma att hämta in posten... vi håller oss inne nu när barnen är förkylda, och enda chansen jag då har att hämta posten är när Alfons sover, förutsatt att Astrid oxå sover då, och det är minsann inte ofta de tajmar det så!! Men det är ju ändå bara räkningar och reklam... :/
Efter middan har vi busat och brottats, Alfons har fått låna Roberts verktygssats och har nu mekat i sin Bobbycar!!! *lycka*

Nu ska jag ta mig en apelsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)