Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 7 februari 2009

Barndop

Astrid verkar vara ett barn som är mycket morgonpiggare än oss! Vid 7-tiden tycker hon att det är morgon... jaja, det är väl bara att vänja sig, blir lite knepigt dock, då Alfons gärna sover fram mot 9... När väl hela familjen kommit sig upp så myste vi en stund i soffan. Sen slog vi in doppresenterna och barnes postlåda komme upp. Tänk att fast man har en hel förmiddag på sig så är det stress in i det sista när man ska någonstans! Men vi hann till dopet i tid. Det var barnens tremening Elin som döptes. Hon var mycket duktig i kyrkan och var nöjd hela tiden! :) Till Alfons hade vi laddat med böcker, godis och ritgrejer, men de behövdes inte, han var nöjd ändå. Det var alla småkusinerna, de var såååå duktiga!! =) Sen bjöds det på mycket gott fika. Har varit hos mamma, pappa och Tobias ikväll oxå!!! Där fick vi middag, kl 19.40 (!!!) mycket god köttfärslimpa. Nu är mina tre familjemedlemmar sovandes och jag ägnar ögonen till "Braveheart"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)