Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 17 februari 2009

sängomflyttning

Plättar till middag och sen gick vi upp för att flytta om lite sängar uppe... tänkte att barnens förkylningar kanske beror på att de ligger på var sin sida om sovrumsdörren, och som sagt så drar det ju en hel del. Fattar inte att vi inte har tänkt på det tidigare... Alfons älskar att vara uppe och springa och gömma sig i alla skrubbar, och Astrid tycker det är roligt att ligga i storsängen och kunna snurra hur man vill!
Mamma kom förbi en snabbis med det som behövs för att kunna göra play-do-degen, hon hade varit och handlat. Visste ni att Alun är en apoteksprodukt, men finns på coop... lite konstigt tycker jag... hur som helst, jag längtar till imorgon då vi ska få leka lite med play-do... ! :)
Vi eldar och eldar... 30 grader i köket. Spisringarna har börjat vrida sig av värmen, så nu får vi lugna oss med eldningen!
När barnen somnat så tog jag mig ett fotbad, Ohhhh så skönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)