Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 13 februari 2009

Koiv å mackedonej

En lång natt med lite sömn. Astrid har hostat och gråtit. Alfons har kissat igenom... när klockan var 7 gav jag upp! ;) Robert och Alfons har varit med Mikael och Viktor till Burträsk och hämtat hem Tobias nya skoter. Jag och Astrid har tagit det lungt, slagit in paket, tvättat och diskat.
När grabbarna kom hem var det dax för lunch, Alfons överlycklig, dels för att det var favoriten "koiv å mackedonej" och sen fick han äta direkt ur morotsskålen! =D Astrid satt och skrattade åt pappans skuggfigurer! =P
Nu ska jag ge mig ut på en mycket efterlängtad promenad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)