Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 23 februari 2009

lat...

Här moster är en film tillägnad dig! ;)

Det känns som om jag kommer att överleva detta! Ja, jag håller med, jag klagar jättemycket! :P Dagen har gått förvånandsvärt fort. Vi har ritat och byggt med lego. Och sett film. Idag låter jag honom se på HUR mycket film han vill! ;) Tillåter mig faktiskt att sitta ned med honom och inte göra nåt oxå... UTAN dåligt samvete.

Till lunch fick Astrid gröt och päron, hon var dock betydligt mer intresserad av haklappen... Har ju börjat blanda ersättning och välling till henne, så vi kan slippa den här dyra och illaluktande ersättningen. Tänk, hon är ju faktiskt 6 månader snart!!! Trodde det var en "klyscha" det där med att de snart börjar skolan, men det är ju faktiskt sant... Har sagt det förrut och jag säger det igen, MAN HÄNGER INTE MED!!!

Snön dalar så sakta ned utanför fömstret, det är så mysigt.

Nu är det visst tyst i både kök och badrum, vilket innebär att både diskmaskinen och tvättmaskinen är klar, bäst gå och tömma dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)