Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 23 februari 2009

Astrid har hittat en jättekul kompis idag, i ugnsluckan. Hon hade roligt år den ett bra tag! Efter vi hade ätit dagens middag som bestod av köttsoppa med klimp (inte lönt att äta köttsoppa om det inte är nån klimp till!!!) så tog jag på mig täckbyxorna och gick ut!! Oj så skönt!!! Sopade bort "lite" snö, (visste ni att man använder kräkmusklerna när man skottar?? det fick jag erfara... :P)
Och vet ni vad jag gjorde mer? Tog ett liggunderlag och satte mig på bron och bara var!! Otroligt skönt!!
Alfons har fått leka med Roberts pokerlåda ikväll. Han tyckte det var super kul!! Ordningsam och satte tillbaka alla marker på rätt ställe. Om han börjar nu kanske han blir en riktig hejjare på det och kan vinna hem några kronor till sin mamma... :P

Barnen har badat ikväll. Astrid plaskar så hela badrummet är blött. Alfons tycker det är roligt ett tag men sen blir han less på att få vattnet i ögonen. Förövrigt har Astrid luggat Alfons till tårar för första gången idag! Det är något stort att komma ihåg!! *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)