Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 2 juni 2009

äntligen!!

En lugn dag hittills... Påtat på lite här och där. Och vet ni vad!?? Jag har ÄNTLIGEN röjt upp i trappen! Så nu kommer man sig in under den till skrubben... så nu är det bara att börja rensa,kasta, kasta och KASTA en massa grejer som är där. Jag känner mig riktigt duktig! Det blev en sopsäck skräp bara från det jag rensade i trappen... man kan ju undra varför jag inte gjort det förrut...? =S

Mamma var hit och "botaniserade" imorse. Astrid sover just nu... nä, nu vaknar hon visst! Då ska jag ge henne lunch, klä på na och fara till Lövånger!
Ha det gott!!

2 kommentarer:

  1. Gick det bra att klä på na? ;)
    Från MM.

    SvaraRadera
  2. *haha*, jag vet att du tycker att mitt "skrivspråk" inte är helt korrekt, men det bara blir så!! =P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)