Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 10 juni 2009

Tupperware

Alfons har kommit på själv nu att han ska ha kortkalsonger istället för blöja. (Men bara då vi är hemma, än så länge!) Idag hände det en "olycka" och han blev jätteledsen för att det kom kiss i hans Blixtenkalsonger.
Jag har varit på tupperware-party ikväll. Trevligt! Vart lurad (=P) till att ha ett eget senare i sommar/höst. Så den 17 augusti klockan 19.00 är ni välkomna!! =)
Ja, nu har jag varit borta två kvällar den här veckan!!! Tycker faktiskt att jag kan få vara värd att vara borta två kvällar på typ... ett halvår! Med tanke på hur ofta jag är själv hemma om kvällarna med barnen så...! Dock händer det ju inget här hemma då jag är borta... nån som vet hur man tar bort det här filtret som karlar verkar ha!!?? För Robert kan verkligen filtrera bort saker och ting!!! >:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)