Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 8 juni 2009

Skitunge! ;)

Ser just nu "Pippi på rymmen". Den hackar och har sig, men är ändå en favorot att se!

Astrid är snorig och hostig och tycker inte att det är mycket som är speciellt kul. Och hur många gånger är det igentligen lovligt att skita per dag?? Astrid har garanterat gått över den gränsen... om det nu finns nån! ;)

Har varit en snabbis till stan idag, och jag blir så irriterad på dessa gamla gubbar som inte borde ha körkort!!! Ligger tätt tätt efter en på enkelfiligt, och kör om när det blir dubbelt, och när det sen blir enkelt igen, lägger sig på 80 km/h!!! Hallå! Huuur irriterande som helst!! >:(

Nu är det dax att börja med middan; pasta och kasslersås blir det idag. Men först ska jag gå och byta blöja på Astrid, det stinker skit här nu, igen. Kan det vara tänderna??? *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)