Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 19 juni 2009

Glad MidSommar!! =)

God förmiddag på er!
Vaknade i morse av en spark i ansiktet, Alfons låg tvärsöver och fick till en riktig fem-etta på mig... men han gjorde det i sömn så jag kunde ju inte bli arg på honom. Robert och Astrid hade redan gått ned.

Nu har Robert och Alfons farit ut en sväng. Jag ska försöka planera och packa allt det som vi kan komma att behöva idag. Vi ska fira och dansa runt stången på fotbollsplan här i byn idag, och ikväll så bär det av till Bjuröklubb. Jag hoppas verkligen att vi slipper myggen, det blir så mycket trevligare då!!!

Jag önskar er en trevlig midsommar, och hoppas att det blir lika vackert väder idag som det ser ut att bli!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)