Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 18 juni 2009

snurr snurr

Jag virkade två rutor och sen gick jag och la mig, dock finns huvudvärken kvar!
På morgonsidan har vi haft båda barnen mellan oss, det är ingen hit! Alfons rullar över Astrid och Astrid bråkar och tar tutten av Alfons, Robert sover och jag försöker separera barnen...

Astrid har blivit en hejjare på att hoppa fram på rumpan! Precis som Alfons gjorde. (Och jag!!) Hon är helnöjd att kunna ta sig precis dit hon vill, dit där gåstolen inte rymms!

Vi måste fara en snabbis och handla inför morgondagen... och dessutom måste jag ha mer garn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)