Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 18 juni 2009

räkmacka

Vi var ju i Klutmark och såg på Victor när han körde cross.
Efter jämnförde de med varandra vem som var lerigast... =)
Gung-gung i morfars fåtölj
...till Therese som är klar med utbildningen!!! =)
Kort till Alfons dagis "piraten". Han har varit där sin sista dag nu
och vi skildes med dagiset med tårar i ögonen...
Idag har det varit fullt upp! For till stan imorse, handlade mat (och garn!! :)) och skulle in på systemet (jag fick visa leg!! ;)) en snabbis, de hade inte öppnat när jag kom. Så där stod jag och Astrid och köade med 20 gubbar!
Jag for i sån oläckligt god tid till Lövånger idag för att inte bli sen pga av vägarbete. Och vet ni; det var inget vägarbete idag, så jag var i Lövånger 25 minuter för tidigt. Och Alfons sover ju just då, så jag kunde som inte hämta honom då heller...
Vi har varit med mamma, mormor och Therese me barna till Stackgrönnan och ätit årets första räkmacka! *mums* Det fanns hoppborg där oxå där man dessvärre var tvungen att vara under 14 år för att hoppa... alltså fick ju inte jag hoppa!!! *skratt* Men barnen hade kul! =)
Vet ni vad!?? Robert är hemma ikväll! Ja, jag vet, man kan inte tro att det är sant! =P Han och Alfons har varit ute och sjåat på...med nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)