Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 8 juni 2009

??? =)

"Gör du, mamma? Ä de, mamma? Va sa du, mamma? Var ä du, mamma?" Frågorna sprutar ur Alfons och han ger aldrig upp... han frågar tills han får ett svar, och när han fått ett svar, då kommer det genast en ny fråga. Som min storebror Tobias brukar säga: "Om man inte frågar får man inte veta", och det är ju så sant, så sant. Men jag blir aningens less!! Men jag måste ju skratta åt honom samtidigt!! Lillvännen...

Efter middan for Alfons och Robert och skulle skruva nåt i 850, jag och Astrid tog cykeln dit och hämtade hem Alfons. Robert tyckte att det var lite jobbigt med alla frågor; efter 30 MINUTER!!! Hallå, prova en hel dag! *hahahahahaha* Han skulle visst ha huvudet mellan däcket och hjulhuset oxå... =)

Alfons läste en stund ikväll, och sen somnade han, tycker att han är så duktig som somnar själv, utan knussel... Astrid däremot hade det kämpigare att somna, jag bar, och bar, och bar, och bar... och till slut somnade hon oxå.

Robert är fortfarande borta, det är inte ofta vi har en lugn hemmakväll tillsammans... men jag får se positivt på det, jag får ha både tv och dator för mig själv. Likaså disken, tvätten, barnen, dammsugaren... ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)