Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 2 juni 2009

bumbo

Robert kom inte hem direkt efter jobbet idag, så mamma bjöd på middag idag, skinksallad, jättegott! När vi kom hem just före sju, så la jag barnen att sova och de somnade direkt!! =) Härligt! Så jag har stökat på lite och bakat.

Ikväll har vi fått ställningen ihopmonterad med alla bitar, så imorgon ska här målas!! Hoppas bara att Astrid tycker att det är en bra idé... kanske är nån som vill komma och hjälpa mig att måla? Ni är välkomna!! Eller komma och hålla reda på Astrid!?? Nä, jag tror nog att det ska gå bra! Vad tror ni, om jag sätter henne i "Bumbon" uppe på ställningen?? *hahaha*

Robert är hemkommen och han tyckte att det blev fint i trappen. Men hans första kommentar var "vars har du hett alla grejer?", tja... det han inte vet, mår han inte dåligt över!! =P (eller?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)