Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 10 juni 2009

jag hann!

Alfons hade kompisen Amanda här en dag!! =)
Astrid, snorig och glad!
Jag la mig, och skulle försöka sova... men det gick inte. Så jag steg upp igen och började stöka på. När Astrid vaknat och ätit gröt så gick vi ut, och jag fick/hann måla gaveln nästan helt klar. Jag har lämnat där el-ledningarna går, tyckte att det kunde vara onödigt att få en massa ström i sig... har provat en gång (fast det var ju inte så här mycket ström, som går i de ledningarna!) men det var ingen angenäm känsla! Robert letade fram skrapan igår så jag har skrapat fönster oxå. Riktigt kul! Färgen är alldeles sönderbränd av solen så det flyger bara vita flagor då jag skrapar!! =)
Nu ska vi göra oss klara och hämta hem storebror!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)