Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 13 juni 2009

stolt mamma! :)

Tänk om jag kunde få sitta en hel dag och bara ägna mig åt att pyssla, precis som Robert har fått ägna sig åt sin hobby idag! ;) Men jag missunnar honom faktiskt inte att fara till garaget, även om det kan låta så ibland! Han som sjåar och drar in lön hela dagar kan gott få ha roligt på sin lilla fritid! =)
Alfons har varit utan blöja hela dagen!! *stolt* Robert komme inte hem till middan, så efter vi ätit den ringde vi mamma, pappa och Tobias så de kom hit och fikade muffins med oss. När sen Robert sen väl kom hem for vi till farfars i ett ärende. På väg hem somnade båda barnen. =D
Jag har fastnat på en film på tv4+, vet inte vad den heter, men den är lite småkul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)